نتایج کامل سوپر شوء راء 27 فوریه 2012 - WWE Super Show Raw 2012.02.27 Full Results
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 162
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 5431
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




نتایج کامل سوپر شوء راء 27 فوریه 2012 - WWE Super Show Raw 2012.02.27 Full Results
دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

 


» نتایج ماندی نایت راء 27 فوریه 2012:

شوء ماندی نایت راء این هفته بامداد سه شنبه در شهر پورتلند، اورگان برگزار شد و طبق تبلیغاتی که طی هفته های قبل شده بود، د راک برای ادامه استوری خود با جان سینا در این شوء حضور پیدا کرد. علاوه بر این، ادامه درگیری کودی رودز و بیگشو نیز از دیگر نکات جالب این شوء بود که طی یک هفته به شکل تکراری دنبال گردید. بازگشت کین پس از گذشتن هشت روز از مسابقه آمبولانس مچ در مقابل جان سینا نیز از دیگر اتفاقات مهم این شوء بود که هم اکنون می توانید مشروح آنرا از ادامه مطلب دنبال نمائید.

 



 

پروموی ابتدای شوء:

در ابتدا تم سانگ سی ام پانک زده شد و او برای بازی با دنیل برایان وارد رینگ شد. اما قبل از اینکه برایان بیاید، کریس جریکو به رمپ آرنا آمد و آنجا ایستاد. کریس گفت: میدانم که پانک بازی بزرگی را پیش رو دارد ولی او چیز مهم تری را برای گفتن دارد! پانک خیلی با استعداد است ولی بهتر از من نیست. این خیلی تفاوت دارد که من برای ثابت کردن بهترین در دنیا بیایم آن را روی تی شرتم بنویسم تا ثابتش کنم اما این کار را نخواهم کرد! پانک بخشی از نسلی است که در حال مرگ هستند. به چیزی اهمیت نخواهم داد چون بهترین در دنیا هستم و پانک میخواهد چیزی شبیه به من شود! تو هم میخواهی مانند هر کس دیگری مثل کریس جریکو شوی. در اینجا پانک، حرف های جریکو را قطع کرد و گفت: من میدانم تو چه قدر خوب هستی. من با تو مشکلی ندارم. این چیزی است که همیشه اتفاق می افتد. یک زمانی برت هارت هم میگفت که بهترین در دنیاست که آن زمان تو بچه بودی! جریکو با لبخندی، حرف های پانک را قطع کرد و گفت: او یک گیمیگ بود ولی من واقعا بهترین در دنیا هستم! پانک گفت: یک زمانی، آره ولی من از تو پیشی گرفتم! آن زمان که تو در حال نوشتن کتاب بودی یا در رادیو های مختلف گزارش داشتی یا حتی در برنامه DWTS بودی، من در حال کشتی گرفتن در WWE بودم و کار میکردم. سپس جریکو گفت: همان موقع هم داشتم به این مسئله فکر میکردم. زمانی که برگشتم، همه آن چراغ ها و کت برای پرت کردن حواس ها بود تا بگم، برگشتم تا تو را کنار بزنم! جریکو ادامه داد: من ثابت میکنم که هنوز بهترین در دنیا هستم. همه لوگوی رسلمنیا را نشان میدهند ولی من تایتل را نشان میدهم. پانک نیز در پایان گفت: من تایتل را حفظ میکنم و آخر بازی فریاد میزنم: "بهترین در دنیا" و دنیای تو دیگر به پایان خواهد رسید!


مسابقه اول: دنیل برایان در مقابل سی ام پانک ................... برنده مسابقه: سی ام پانک
» پیش از آغاز بازی، برایان به پانک حمله کرد اما پانک، او را به بیرون رینگ پرتاب کرد و بعد از کامرشال، بازی آغاز شد.

پانک به برایان حمله کرد اما دیوید اوتانگا که کنار رینگ بود، دخالت نمود که سانتینو مارلا آمد و کبرا را روی وی اجرا کرد. سپس لورینایتیس آمد و مارلا را پایین کشید. در همین حین برایان همراه با ایجی قصد ترک آرنا را داشت که موزیک شیموس زده شد و وی، برایان را به داخل رینگ پرتاب کرد و پانک هم با اجرای GTS روی او، کار را تمام کرد.
» پس از پایان بازی، جان لورینایتیس گفت: این برد قابل قبول نیست! سپس وی با تدی لانگ در داخل رینگ فیس تو فیس شدند که لانگ، جانی را به سمت دیگری پرت کرد. اوتانگا و مارلا به سرعت وارد رینگ شدند تا از جنرال منجرها حمایت کنند. پانک توجهی به آنها نداشت و در حال خوش حالی در استیج بود که ناگهان جریکو از پشت به وی حمله کرد و پس از اجرای یک اسلم، والز آف جریکو را روی پانک اجرا کرد و با تلاش مسئولین و داوران، جریکو از پانک جدا شد. سپس کریس، تایتل پانک را برداشت و به سمت وی پرتاب کرد و گفت: تا جائی که میتوانی از این تایتل لذت ببر!


مسابقه دوم: کلی کلی در مقابل نیکی بلا ......................... برنده مسابقه: کلی کلی
کلی، رول آپ نیکی را تبدیل به کاور کرد و موفق شد با تیز هوشی برنده بازی شود.


مسابقه سوم: جان سینا در مقابل د میز ........................... برنده مسابقه: جان سینا
پس از ورود سینا، دمیز، میکروفون را گرفت و گفت: سخت کار کردم تا بدین شکل آماده باشم. سال قبل یک نفر هم مثل من خوب کار نکرد! هنوز هم نام رسلمنیا می آید، اسم من مطرح میشود. تماشاگران شروع به بووو کردن میز میکنند که میز گفت: خفه شید! میخواهم ثابت کنم که حقم، حضور در رسلمنیاست و میخواهم کسی را ببرم که سال گذشته در مین اونت رسلمنیا بردم.
سینا پس از اجرای AA، به جای کاور، سابمیشن STF را اجرا کرد و میز نیز تپ اوت نمود.


مسابقه چهارم: تریپل ترت "تگ تیم مچ" ............................ برنده مسابقه: اپیکو و پریمو
» در این بازی که بر سر تایتل قهرمانی تگ تیم برگزار شد، دالف زیگلر و جک سواگر در مقابل کوفی کینگستون و آرتروث و اپیکو و پریمو قرار گرفتند.
در شلوغی داخل رینگ، سواگر پس از دریافت ترابل این پارادیس و سپس بک استبر، توسط پریمو پین شد!
» اما ناگهان ثانیه هایی پس از پایان بازی، پس از زدن آتشی، چراغ های آرنا خاموش شد و سپس موزیک کین زده شد و "بیگ رد مانستر" در میان تشویق تماشاگران وارد آرنا شد. وی در همان کنار رینگ یک بیگ بوت به پریمو زد و داخل رینگ نیز یک دبل چوک اسلم روی زیگلر و اپیکو اجرا کرد. پس از آن آرتروث چند پانچ به کین زد اما در نهایت او هم یک چوک اسلم دریافت کرد. در پایان، کین حرکت معروف خود "آتش بلند شدن از چهار گوشه رینگ" را اجرا کرد.

بک استیج با جنرال منجر ها:
جان لورینایتیس و دیوید اوتانگا را در بک استیج می بینیم که در مورد اسکار در حال صحبت کردن هستند. در اینجا لانگ آمد و خطاب به جانی گفت: تو دیگر از هفته آینده، منجر راء نخواهی بود! جانی هم به وی گفت: تو از منجری اسمکدان اخراج شدی! در نهایت این بخش با کل کل و درگیری لفظی این دو به پایان رسید.


پروموی ایو تورس:
پس از پخش ویدئویی از درگیری لفظی هفته قبل جان سینا و ایو تورس در راء، ایو وارد رینگ شد و گفت: مردم می توانند در مورد من هر قضاوتی بکنند. در اینجا تماشاگران شعار Hoeski را سر میدهند! تورس ادامه داد: هر قضاوتی دوست دارید، بکنید ولی من کسی هستم که هر مردی آرزوی داشتنش را دارد! شاید من بخواهم که با یک مردی که دوستش داشته باشم، باشم ولی فکر نمیکنم که مردی در دنیا باشد که نخواهد با من باشد!! من چنین درخواستی به کسی نمیدهم ولی مردها مثل توله سگ هایی جلوی پای من هستند که محبت گدایی میکنند! من نباید برای نقاط قوتم سرزنش شوم بلکه این مردها هستند که باید برای نقاط ضعفشان سرزنش شوند. در پایان، ایو میکروفون را گذاشت و با فرستادن یک بوسه به تماشاگران، رینگ را ترک کرد!


مسابقه پنجم: تگ تیم مچ ........................................... برنده مسابقه: بیگشو و شیموس
» در این بازی فیس ها در مقابل کودی رودز و مارک هنری قرار گرفتند.
پیش از آغاز بازی، صحنه ای از رسلمنیا 24 توسط رودز پخش شد که بیگشو ناک اوت شد! در بازی نیز بیگشو تا رمپ به دنبال رودز رفت و در طرفی دیگر هم شیموس با اجرای بروگ کیک، هنری را پین کرد.

پروموی د راک:
در مین اونت شوء موزیک د راک زده شد و پس از چند لحظه تاخیر در میان خوش حالی تماشاگران، شروع به صحبت کرد و گفت: این احساس لعنتی، خیلی خوب است! شاید شوکه کننده باشد ولی من هر دفعه اینجا نیستم. اما یک زمانی من هر هفته برای سال های زیادی، اینجا بودم. من به دست WWE متولد شدم و اگر برای این کمپانی و هواداران اینجا نیایم، دیگر راک نیستم. زمانی که گفتم برگشتم و دیگر از اینجا نمیرم، واقعا همین طور بوده است و به آن فکر کردم. من الان وسط رینگ ایستادم فقط به دلیل اینکه عاشق WWE هستم. WWE همیشه بخشی از من و من بخشی از آن خواهم بود! سال ها فکر میکردم که سینا یک جوک است! به خاطر Doctor Of Thuganomics بودنش، مسخره اش میکردم. سینا ادعا میکرده که شماره من را نداشته و نمی توانسته بگیرد در حالی که من سال ها شماره اش را داشتم. اهمیتی به این نمیدهم چون اصلا نخواستم که با وی صحبت کنم. سینا یک جوک یا یک پسر بد نیست. اما او یک Kung Pao هرزه است!! هفته قبل سینا چیزهایی را در مورد من گفت؛ از بودن به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای. من در این بیزینس بزرگ شدم. تو فقط باید برای خودت بجنگی. هیچ کس برای من نمی جنگد و من باید برای خودم بجنگم! اگر سینا در بک استیج برای مردم کشتی میگیرد، من برای هوادارها کشتی میگیرم! مردم از سینا خسته شده اند ولی از سرگرم شدن خسته نشدند. ادعا میکنم که برای سرگرم کردن در حال زندگی هستم. هر زمان من و مردم در کنار هم قرار گرفتیم، چیز درخشانی بیرون آمده است! سینا همه تلاشش را میکند تا لقب Fruity Pebble را بگیرد و بعد از آن، عکس آن باسنش روی جلد Fruity Pebble برود!! تنها خلاقیتی که سینا در این چندین سال داشته است، این بوده که شرتک جینش را به شرتک پلنگی تغییر داده است! در اینجا موزیک جان سینا زده شد و او به رینگ آمد و گفت: من نمی توانم سرگرم کردن را از دست بدهم. باید اعتراف کنم که یکی از عاشقان د راک بودم تا زمانی که دوین جانسون را ملاقات کردم! تو یک حرام زاده ت.خمی هستی!! تو، متن پروموهای خودت را مچ دستت مینویسی چون برایت می نویسند تا چه چیز بگویی و نمی توانی حفظشان کنی! ولی من مثل دوین جانسون نیستم. در رسلمنیا من میخواهم به چشمان د راک خیره شوم. من احتیاجی ندارم که کلمه های Loyalty, Hustle و Respect را به تیتر اول توئیتر تبدیل کنم چون در حال زندگی کردن با آنها هستم! در اینجا سینا میکروفون را انداخت و به راک گفت: به کارت ادامه بده و سپس رینگ را ترک کرد و به رمپ رسید. راک گفت: تنها کسانی مثل سینا هستند که داخل رینگ میشوند و دهنشان را باز میکنند و هر چیزی که خواستند، می گویند و اینجا را قبل از اینکه تو دهنشان بزنم، ترک می کنند! دوین جانسون و د راک، جفتشان یکی هستند. این همان مرد است. این همان شخص است و فرقی ندارد که کجا باشد! در نهایت راک با گفتن تیکه کلام معروف خود "If You Smellllll" به شوء راء پایان داد!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس